FAQ

Verzending

Kan ik mijn bestelling traceren?

Wij sturen je een bevestiging met een track & trace nummer, zodat je jouw pakket kunt volgen. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan eens naar de spam-map, want het komt wel eens voor dat hij in die map terecht komt!

Naar welke landen verzenden jullie?

Vanuit ons hoofdkantoor in Nederland leveren wij aan alle landen binnen de EU. Er is natuurlijk wel een verschil in de levertijd.

Woon je in Nederland of België? Dan is de levertijd tussen de 2-4 werkdagen.

Woon je in een ander land binnen de EU? Dan duurt de levering maximaal 7-14 werkdagen.

Wat is de levertijd van de producten?

Dat hangt af van waar je bent. Woon je in Nederland of België?
• Canvas en plexiglas: 2-3 werkdagen
• Overige producten 3-5 werkdagen
Woon je in een ander land binnen de EU? Dan duurt de levering maximaal 7 dagen. Overzeese leveringen kunnen 7-16 werkdagen duren. Leveringsdetails worden in jouw bevestigingsmail vermeld.

Welke transporteurs gebruiken jullie?

We maken gebruik van alle grote vervoerders en lokale koerierspartners. Een aantal transporteurs zijn PostNL, DHL, UPS, en Onbezorgd.

Product

Kan ik ook mijn eigen ontwerp laten drukken?

Ja, dat is mogelijk. Als je geïnteresseerd bent in het laten drukken van jouw eigen ontwerp, neem dan contact met ons op via info@xlkunst.nl

Kan ik mijn product laten personaliseren?

Heb je niet gevonden wat je zocht? Custom designs zijn zeker mogelijk: 
• Extra wit kader
• Eigen ontwerp
• Plexiglas met boorgaten
• Andere materialen: forex, dibond, muurbehang, textielwanden etc.
• Jouw eigen idee!
Stuur ons een e-mail met jouw wensen naar info@xlkunst.nl

Wat is de kwaliteit van de producten?

Wij werken samen met partners in Nederland die kwaliteit als de hoogste standaard beschouwen. Zij maken gebruik van de beste apparatuur, zodat ze de mooiste producten kunnen produceren.

Betaling

Wat zijn de geaccepteerde betaalmethoden?

Wij bieden verschillende betrouwbare en veilige betaalmethoden. Wij accepteren de volgende vormen van betaling:
• PayPal
• Creditcard: Maestro, MasterCard enVisa - Apple Pay

Welke valuta rekenen jullie aan?

Onze artikelen zijn geprijsd in EUR. De bestelling wordt in EUR gefactureerd.

Bestellingen

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wil je een bestelling wijzigen of annuleren? Dan kun je het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen via info@xlkunst.nl, onder vermelding van jouw ordernummer.

Waar kan ik mijn orderbevestiging vinden?

Het is goed dat je iets hebt gevonden dat bij je past! Binnen 24 uur ontvang je een bevestiging van jouw bestelling, met daarin de factuur en leveringsinformatie. Heb je nog niets ontvangen? Controleer dan je spam-map om te zien of de mail er niet is.

Wat moet ik doen als ik een probleem heb met mijn bestelling?

Als het kunstwerk dat je hebt ontvangen niet in perfecte staat is, stuur ons dan een e-mail naar info@walljar.com met foto's van het item en foto's van de doos waarin het is aangekomen. Wij sturen je dan een vervangend exemplaar zonder extra kosten. 

Als je een verkeerd design ontvangt (verkeerde maat of afdruk), laat het ons dan weten door een e-mail te sturen naar info@walljar.com met foto's van het ontvangen kunstwerk en het ordernummer. Wij zullen dit direct bekijken en jouw bestelling vervangen.

Zit de factuur in de verpakking?

Omdat we een duurzaam bedrijf zijn, stoppen we geen gedrukte facturen in de verpakking. Maar maak je geen zorgen, zodra het laatste artikel van je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een e-mail met je factuur, op het e-mailadres dat we van je kennen.

Hoe is de garantie geregeld?

De wettelijke garantie is van toepassing op alle bestellingen die bij Xlkunst worden geplaatst. Wettelijke garantie houdt in dat een product moet doen wat de consument redelijkerwijs kan verwachten.

Overig

Ik wil graag advies in mijn keuze.

We begrijpen dat de keuze erg moeilijk kan zijn, en natuurlijk willen we je daarbij helpen! Neem contact met ons op via info@xlkunst.nl, en we geven graag gratis advies om je te helpen bij jouw keuze.

Is jullie website veilig?

De bescherming van jouw privégegevens heeft onze hoogste prioriteit. Wij bieden een hoge mate van bescherming door middel van SSL, kortom Secure Sockets Layer. Dit geavanceerde cryptografische systeem is ontworpen om privégegevens te versleutelen, zodat ze veilig en betrouwbaar over het internet kunnen worden verzonden. SSL is de goedgekeurde standaard van de Internet Engineering Task Force (IETF). Als onderdeel van het bestelproces zal Xlkunst vragen om je naam, verzendings/ factuuradres, e-mail, telefoonnummer, en jouw credit/ debit (of een ander type betaling) informatie. Deze informatie zal alleen worden gebruikt voor de aankooptransactie en zal nooit aan andere bedrijven worden gegeven.

Ik heb een klacht. Met wie kan ik contact opnemen?

Wij raden je aan om eerst een klacht aan ons te melden door een e-mail te sturen naar info@xlkunst.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Indien je klacht niet elders wordt behandeld, ben je vrij jouw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.

Nog vragen?

Als we jouw vraag nog niet hebben beantwoord, kun je hieronder contact met ons opnemen en dan nemen we zo snel mogelijk contact met jou op.